Al Fresco
Giada De Laurentiis ke Palm Springs, CA, bersama anaknya dan teman lelaki anaknya untuk keseronokan hujung minggu di bawah matahari. Giada menyediakan jamuan terbuka dengan Pasta Berkelah, Stik Lambung Hoagie olahan sendiri dan Brownie Mentega Almond.