Pizza and Pasta 101
Giada De Laurentiis dan anaknya, Jade, mahu membuat piza dan pasta seharian di rumah. Bersama-sama mereka membuat Piza Keju Deep Dish gaya Chicago, ditambah Spageti musim panas dengan Zucchini Limau dan, pencuci mulut, Lemon dan Sundae Strawberi.