Family Potluck
Giada De Laurentiis menjemput keluarganya ke juadah bawaan Ahad melalui panggilan video. Semua orang membuat makan malam sebelum makan bersama. Menu Giada termasuk Salad Kale Caesar dan Lasagna Bacon berserta Cendawan.