Tintic Mining District
Para kru menuju ke bekas tapak perlombongan di Utah bagi menyiasat beberapa bangunan berhantu. Seorang penyiasat undangan khas menyertai pasukan untuk kawalan gerakan menakutkan berikutsn penemuan bukti menakutkan yang belum pernah ditemui.