Westerfeld House
Para kru menuju ke San Francisco untuk menyiasat Westerfeld House yang bersejarah, yang menjadi tempat ritual syaitan yang dilakukan oleh pembikin filem okultis bawah tanah Kenneth Anger dan pengasas Gereja Syaitan Anton LaVey.