Idaho State Reform School
Para kru ke St. Anthony, ID, untuk menyiasat bekas sekolah yang ada sejarah gelap kejadian bunuh diri dan kematian. Lelaki itu merakam aktiviti paranormal yang membuktikan kanak-kanak yang kehilangan nyawa mereka masih terperangkap di lapangan.