Farm to Stable
Jon Knight dan Kristina Crestin ubah suai sebuah rumah ladang sebelum Jon menjelajah dengan New Kids on The Block. Mereka perbaharui gaya 1800-an rumah itu dengan dapur rumah ladang, ruang makan berpemandangan dan rumah anak khinzir baharu keluarga itu.