Sight Unseen
Sebuah keluarga beli rumah ladang 1798 tanpa melihatnya dahulu di New Hampshire, dan Jon Knight dan Kristina Crestin mengubah rumah gelap itu menjadi ruang yang bersemangat dengan dapur cerah, bilik mandi yang luas dan reban ayam berilham Santa Monica.