English Charm
Jon Knight dan Kristina Crestin pulihkan rumah ladang tahun 1790-an dengan reka bentuk kotej dongeng England. Mereka mengemas kini dapur dengan papan lantai pain 200 tahun dari loteng, dan berikan rumah itu bilik perantara dan taman Inggeris yang sebenar.