K5 Blazer Rescue
The Dirt-Heads tidak pernah membina Chevy K5 Blazer yang ikonik, dan yang dijejaki Fred dan Dave adalahyang sangat buruk. Rancangan mereka adalah untuk meletakkannya di atas treler dan ke padang pasir untuk beberapa pusingan.