The Monster Ranchota Crushes Cars
Apabila Dirt-Heads memutuskan mereka mahu membina trak raksasa yang menghancurkan kereta, mereka beralih kepada Ranchota. Ia separuh Toyota, sseparuh Ford Ranchero, dan telah tersadai mengumpul habuk sejak mereka membinanya beberapa musim lalu.