Rockcrawlin', Bike-Haulin' Monster Van
Fred dan Dave mahu menjadi sihat dengan berbasikal gunung, tetapi bahagian mendaki gunung kurang menyeronokkan berbanding pengeboman turun gunung. Jadi merekamendapat ilham untuk mengubah van 4x4 menjadi bas ulang-alik untuk sampai ke puncak.