Bahia Malaga
Ahli alamiah, Felipe Restrepo dan bekas pegawai tentera, Arnoby Sinam, dua pakar kemandirian dengan perspektif yang berbeza, cuba keluar hidup-hidup dari Bahia Malaga, salah satu tempat paling ekstrem di Bumi.