Amazonas
Dalam episod ini, Felipe dan Arnoby berdepan pelbagai cabaran dan rintangan di hutan tebal Amazon yang terpencil di Colombia. Setiap perselisihan antara kedua-dua lelaki itu meningkatkan ketegangan.