A Titan Among Men
Selepas meninggalkan bot Sig, Jake perlu membuktikan diri di kapal Titan Explorer. Sig dan Johnathan cuba mendahului kumpulan Ketam Raja yang sedang berhijrah di jurang lautan. Rick dimarahi Keith apabila dia melancarkan sangkar secara semberono.