A Bridge Too Far
Sig tersasar apabila ribut Artik melanda Northwestern pada set pembukaan ketam raja emas. Jake menghadapi kehilangan jurutera lamanya. Monte mengemudi Wizard apabila Keith tiba-tiba rebah di bilik kemudi.