Out Cold
Semasa Keith berjuang untuk hidup di Hospital Anchorage, Sig membantu saudaranya Monte kembali menangkap ketam. Di atas Titan Explorer, anak kapal Jake dilanggar oleh 900 paun keluli berayun. Jurutera baru Rick melampaui batas yang tidak boleh diundur.