Battleship
Terhalang oleh kerosakan, Sig mesti atasi kapten asing untuk pertahankan kawasannya. Jake bekerjasama dengan Wild Bill untuk patuhi tarikh akhir penting - tetapi apabila Bill minta bantuan, masa terlalu suntuk. Rick mahu pastikan Jacob pulang.