Uncharted Grounds
Armada dibadai gelombang pasang surut dan ombak yang didorong ribut. Apabila win Keith tersekat, kru Wizard bekerja syif tambahan untuk mendapatkan perangkap mereka. Carta Wild Bill yang salah menyebabkan Summer Bay terdampar di atas beting pasir.