Dead Reckoning
Apabila Sig kehilangan navigasi GPS di perairan yang sesak, Mandy mesti menggunakan kompas magnet berusia beberapa dekad tanpa ruang untuk kesilapan. Pengganti OJ di Wizard membuat kru yang tidak sesuai menjadi lebih canggung.