Caught by Surprise
Perjalanan rutin ke restoran bertukar menakutkan. Seorang gadis muda diserang kejam ketika berjalan, tembak-menembak berlaku tepat di tengah-tengah kesesakan lalu lintas, dan pekerja yang marah menggagalkan pencuri yang gigih.