Fighting Back
Seorang ibu muda menghadapi pencerobohan menakutkan, sekumpulan pencuri yang tak berhati perut merompak perniagaan masyarakat, seorang nenek yang beranimeperdayakan penipu, dan budak lima tahun berlawan untuk melindungi ibunya.