No Escape
Seorang pekerja bergeliga memperdayakan penyamun bersenjata, seorang ibu segera bertindak apabila anaknya diculik, seseorang menyerang seorang wanita di jalan masuk rumah wanita itu, dan seorang pencuri tersangkut, dengan pengakhiran mencuit hati.