Family Business/1,000 Years of Courage
Seorang pencuri yang melarikan diri menceroboh rumah ladang dan menyangka keluarga itu saudara-maranya. Dia mengajak mereka melakukan rompakan bersama-sama. Keluarga itu tertimbus di bawah sedimen seribu tahun selepas meteor melantun dari bumi.