Evil Weevil/McPhearson Phantom
Keluarga itu terlanggar kumbang dengan trak mereka. Muriel menjemput pepijat itu ke rumah ladang untuk memulihkan kecederaannya./ Hantu mengganggu Muriel dengan mensabotaj semua yang dia lakukan untuk Eustace.