Home Run Reno
Keluarga yang gemar bersukan tersalah jangka selepas cuba membuat ubah suai sendiri, jadi Christina melangkah masuk untuk membantu dengan bilik mandi, dapur dan ruang tamu mereka. Kemudian, Christina membantu sahabatnya bersedia untuk perkahwinannya.