Midcentury Boho Home
Selepas Christina terserempak seorang rakan yang mengendalikan salah satu kedai reka bentuk kegemarannya, Christina setuju membantu membina semula rumah barunya. Pada masa sama, dia ditawarkan peluang untuk keluar dari zon selesa.