Massive Kitchen Makeover
Christina menangani pelanggan yang baru berpindah dari Colorado ke kampung halamannya di Yorba Linda, California. Bersama rakan perekanya, James, Christina bekerjasama dengan keluarga untuk mengubah suai dapur dan ruang tamu mereka yang telah usang.