Doorbell Camera Disasters
Kesalahan dan salah laku yang tidak masuk akal berlaku setiap hari di AS. Daripada lanun beranda dan penipu sehinggalah kepada kemalangan kereta dan operasi polis, berjuta-juta loceng pintu dan kamera keselamatan rumah bersedia merakam semua itu.