Nature Strikes Back
Alam semula jadi membawa maut – haiwan, graviti dan juga cuaca. Alam semula jadi nampak macam boleh dikawal, tapi ia mampu lawan balik – daripada bison mengamuk dan angin kencang sehingga labah-labah besar dan serangan beruang.