Driving Disasters
Jalan raya dan laluan air penuh dengan bahaya dan kemalangan yang menanti. Kamera trafik, telefon bimbit dan kamera pemuka memaparkan semuanya apabila bot merempuh jeti, seorang wanita mencuri kereta polis, dan konvoi pembawa lembu menumpahkan kargonya.