Slammed Datsun
Bagaimana anda menonjol di persembahan? Bina sesuatu yang tiada orang lain miliki. Itulah sebabnya Fuller dan Bumpus memilih trak Datsun tahun 70-an. Kemudian untuk menyelesaikannya, mereka memotong bumbung dan menjadikannya boleh laras.