DeLorean Fuel Problems
Sukar untuk kembali ke masa lalu jika DeLorean anda tidak berfungsi, jadi Fuller dan Bumpus membawa DMC-12 1981 dan, dengan bantuan beberapa pakar DeLorean, menghidupkan semula kereta filem terkenal ini.