MegaRexx MegaRaptor
Fuller dan Bumpus membikin pembawa tayar ganti gaya padang pasir untuk trak MegaRexx MegaRaptor yang besar. Tayar 46 inci seberat satu tan, dan mereka menunjukkan cara mereka bentuk dan membikin menggunakan alat dan peralatan terkini.