Wine Country
Bobby Flay dan Giada De Laurentiis mencari bahan tempatan mewah dan melawat kilang wain ikonik di bukit Tuscany, Itali. Kemudian, mereka belajar seni penternakan lebah dan menggunakan ramuan mereka untuk membuat hidangan epik dengan pemandangan desa.