Old vs. New
Daripada piza yang diilhamkan pasta terkenal kepada pasar makanan bergaya, Bobby Flay dan Giada De Laurentiis meneroka cara budaya makanan Rom berkembang sambil menghormati klasik. Mereka memasak masakan canggih dengan cef bintang Michelin tempatan.