When in Rome
Bobby Flay dan Giada De Laurentiis tiba di Rom dan segera mencari makanan kegemaran mereka - piza dan gelato! Mereka melawat kejiranan yang mereka suka, belajar tentang empat pasta ikonik dan menikmati hidangan tradisional Rom dengan ibu Giada.