Agent-Turned-Buyer in Carolina Beach
Carly, seorang ejen hartanah yang biasa menunjukkan hartanah tepi laut yang indah di Carolina Beach, NC, kini bersedia untuk merealisasikan impiannya sendiri dengan mencari rumah percutian untuk dikongsi bersama keluarganya.