Achieving that Beachy Dream
Sepasang kekasih mencari rumah percutian untuk keluarga mereka di Jersey Shore, Ocean City, NJ. Mereka mesti mencari hartanah dengan potensi sewa yang baik untuk membantu mengimbangi kos.