New Jersey Getaway for New Parents
Ibu bapa Philadelphia ingin perkenalkan bayi mereka kepada pantai dan telah menetapkan sasaran mereka di Brigantine, NJ. Walaupun komuniti pantai ini mahal, mereka bertekad untuk mencari tempat yang sempurna untuk menghabiskan musim panas dengan keluarga.