Nassau Newlyweds
Pengantin baharu ingin membeli rumah pertama di kampung halamannya di Nassau, Bahamas. Dia mendekati segalanya dengan pengetahuan tempatan, tetapi semuanya baru kepada suaminya Midwesterner, jadi mereka mesti sepakat untuk mencari rumah yang sempurna.