Buying a Piece of History
Seorang artis ingin memiliki kotej bersejarah dalam suasana tropika merasakan Spanish Wells tempat yang sesuai. Dia meminta kawan baiknya untuk menghalangnya daripada masuk ke atas kepalanya sambil mencari rumah yang penuh dengan watak.