A Place You Never Want To Leave
Sepasang suami isteri Florida menjual bot yang mereka rancang untuk tinggal dan sedang mencari rumah di darat di Exuma. Mereka berharap untuk mencari rumah dengan akses air dan dok bot sambil kekal dalam bajet mereka.