Parastoo Bahrami
Parastoo Bahrami escaped war-torn Afghanistan and established a new life in Sydney's western suburbs doing food tours. It's Ramadan, and after taking Kylie on one of her tours, they cook some traditional Afghan dishes to break fasting at sunset.