Dami Im
Korean singer/songwriter Dami Im emigrated to Australia in 1998, and she shot to fame in 2013 after winning Australian X Factor. She and Kylie prepare Korean barbecue, Kimchi Seafood Pancakes and Soybean Paste Soup to enjoy with her friends.