Akmal Saleh
Celebrated Australian comedian Akmal Saleh cooks an Egyptian feast with Kylie to show off his Egyptian homeland and family background. They make Egyptian falafel, Ful Medames and Basbousa, and his extended family comes around to eat and rate his cooking.