Part Four
Adam, som är medskyldig till flera lögner och plågas av skuldkänslor, går från en farlig förbindelse till en annan när läget blir alltmer spänt. Elizabeth ingriper för att skydda sin sonson. Middagen hos familjen Desiato hemsöks av hemligheter och lögner.