Part Three
Michael fortsätter använda sin makt för att mörka detaljer kring olyckan samtidigt som gangstern Jimmy Baxter och hans fru Gina planerar sin hämnd. Saker och ting går inte ihop i kommissarie Nancy Costellos utredning.