Dags för parterapi
Christian har ledsnat på att Pernilla inte visar honom uppskattning och efter mycket gnabb bestämmer de sig för att boka parterapi. Bianca besöker Petra Tungården och råkar berätta lite för mycket om sitt privatliv - igen.