Carola i podden
Pernilla och Sofia Wistam bjuder in Carola till en poddinspelning, men paniken växer i Sofia när det visar sig bli svårare än tänkt att få ihop en podd med två energiska schlagerdivor. Biancas assistent sade upp sig, men nu har hon nyheter.